chcę tę książkę pod choinkę! Trudno wybrać? Teraz to łatwe!!!

Nie wiem jak Wy ale ja mam coroczny problem z wyborem odpowiedniego prezentu pod choinkę ;/  jako, że sama najchętniej znajdowałabym pod nią KSIĄŻKI, to i ja lubię je darować innym. Jednak, choć czasem wybór wydaje się prosty, to wcale nie jest tak łatwo dobrze trafić w gust obdarowywanego.
Teraz Wydawnictwo Znak umożliwia nam dokonanie dobrego wyboru. Wystarczy wejść na www.prezent.znak.com.pl i określić wiek, osobowość i zainteresowania - aplikacja podpowie Wam, które książki będą najlepszym prezentem dla Waszych najbliższych. Dzięki tej opcji odnalezienie właściwego dla obdarowywanego tytułu stało się prostsze. Sprawdziłam - TO DZIAŁA!!!

Dodatkowo można je kupić ze zniżkami nawet do 30%! Pospiesz się, żeby zdążyć przed świąteczną gorączką!





3 komentarze:

  1. Nie jest to takie głupie :) Jedyny problem z książkami jest taki, że nie wiemy czy ów obdarowywany ma ten tytuł ;/
    Ale aplikacja świetna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tylko, że są tu książki tylko ze Znaku...
    Aplikacja, owszem, ciekawa, ale w moim przypadku nie do końca trafna. Polecili mi ,,Czyste sumienie", a ja tej serii nie znoszę ;) No, ale przecież nie mogłoby być idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomek no to stanowi jakiś problem:/

    Hiliko szkoda, szkoda ... a co do złych typów - cóż, i takie sie zdarzają :) Może w przyszłym roku wyszukiwarka będzie działać lepiej, teraz to tylko początki. Mi np. brakuje niektórych kategorii książek przy zaznaczeniu odpowiedniego wieku:);/

    OdpowiedzUsuń