LOSOWANE I WYGRANE

W tym Świątecznym dniu udało mi się znaleźć chwilę aby Wam sprawić radość z obiecanego losowania. Zaraz przekonamy się dla kogo będzie ono szczęśliwe i kto znajdzie jeden prezent więcej pod choinką ... zaczynam ...

LOSOWANIE I czyli fantastycznie ;-)

IZUSR

LOSOWANIE II czyli poradnikowo :-)

CZARA

LOSOWANIE III czyli romantycznie :-)

VAMPIRE SLAYER

LOSOWANIE IV czyli francusko :-)

MANIACZYTANIA

LOSOWANIE V czyli kryminalnie ;-)

KSIAZKOWO

LOSOWNIE VI czyli lekko ;-)

KOT W BUTACH

Gratuluję wszystkim szczęściarzom!!

Losowanie przebiegało tak samo jak poprzednio ... tylko operator pojechał szukać czubka do choinki ;-) i nie ma filmu, jednak ja w roli sierotki zadbałam o przepisowy przebieg losowania.

Wybaczcie mi tą skromną stronę posta ... jestem w trakcie ubierania choinki, pod którą mam nadzieje, że znajdzie sie coś dla mnie ;-)

P.S. Wygranych proszę o kontakt mailowy ... V-S Ciebie mam w notesiku:-)

A DLA WSZYSTKICH RADOSNYCH ŚWIĄT I MOCY PREZENTÓW!!!!

15 komentarzy:

  1. Moja droga, sprawiłaś mi nie małą radość! Aż 3 książki, to naprawdę najpiękniejsze święta jakie były :)
    Chciałam Ci przy okazji życzyć wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń, szczęśliwego i spokojnego życia, dużo miłości, uśmiechu na twarzy, spełnienia jak najwięcej marzeń, polotu w recenzjach, jak najwięcej przeczytanych książek i tego czego pragniesz ! :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi!! :-) Ale się ucieszyłam:-) Dziękuję! Ciekawa ich jestem bardzo!
    Ze swojej strony życzę spokojnych, pełnych odpoczynku a przede wszystkim rodzinnych Świąt. U mnie już posprzątane, choć szczerze nie znoszę sprzątania tym razem cieszę się z efektów.
    Pozdrawiam ciepło!
    Kot w butach
    zaraz napiszę maila z adresem

    OdpowiedzUsuń
  3. To znowu ja, chciałam się zapytać o Twojego maila, bo nigdzie nie mogę znaleźć.
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, jaka miła niespodzianka :D:D:D To mój pierwszy prezent dzisiaj i to jeszcze podwójnie miły, bo to książka :D Dziękuję ślicznie!

    I życzę dobrych, pogodnych, ciepłych Świąt Bożego Narodzenia!

    A teraz wyruszam na obejrzenie zakładek w poszukiwaniu maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... Dołączę do prośby o adres mailowy, też nie widzę go nigdzie ;) Mój adres jest na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, Moni, na wszystko sie spoznilam...! :)

    Korzystajac z okazji wszystkiego, wszystkiego dobrego na Swieta! Trzymaj sie cieplo i do wkrotce. Sciskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt Moni! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, może nie byłam jednak aż tak niegrzeczna jak mi się wydawało ;). Bardzo się cieszę z prezentu, nie spodziewałam się wygranej :)
    Serdecznie dziękuję i cóż nie pozostaje mi nic innego jak przyłączyć się do prośby o maila, bo niestety też go nie widzę i życzyć spędzenia tych świąt w miłej, rodzinnej atmosferze ;). Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm jeszcze raz, coś mi nie wyszło ;-/

    dziękuję Wszystkim za życzenia ;-)
    Wszystkim wygranym GRATULUJĘ!!!!!

    a mój adres dla tych, którzy nie widzą
    moni-libri@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety, a ja zapomniałam o losowaniu - a tu taka niespodzianka :)
    Ale się cieszę :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moni, jak tam poswiatecznie? Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. A dziękuję magamara ;-) choć przyznaję, że jakoś zebrać się nie mogę, nie mam serca do kopmutera czyli nie mam pomysłu na kolejny post do bloga ... eee pomysł mam ale nastroju aby go zebrać ymy mniee ;-) może to z powodu prezentów książkowych? siedzę i czytam, czytam i czytam ;-) ... dziś jednak (mam już wszystkie adresy) idę wysłać ksiazki ... no pzecież ... ile można!? ;-) A u Ciebie też ten czas się jakoś tak "rozlazł" czy może nabrałaś sił:-)

    OdpowiedzUsuń