Gra o tytuł, z łóżkową nagrodą! :))

Jakiś czas temu wrzuciłam na pewien portal zapytanie związane z tytułem książki.  To było luźne,  niezobowiązujące. Tym razem, ponawiajac pytanie na blogu pytam serio, w zamian za odgadnięcie proponując przyjemność w postaci miejsca w łóżku Vladimira Nabokova ... a dokładniej książkę, pod jakże wymownym tytułem "W łóżku z Nabokovem". Historia tego tytułu -choć nie imponuje długością - jest zaskakująca. Przyznam szczerze, że aż korciło    mnie zorganizować konkurs o tytuł oryginału,  który zapewniam Was z łóżkiem nie ma nic wspólnego.  Tylko że to byłaby łatwizna - iść do księgarni,  sprawdzić I wygrać - wątpliwa przyjemność.
Ale ta zabawa, którą ogłaszam myślę taka łatwa nie będzie! ?

Kto zgadnie, jaka książka wciągnęła mnie do tego stopnia, że żyję losem Adriana I Marty, po nocach śniąc o ... pączkach?;))
Podpowiedzią niech będzie poniższe zdjęcie (zaczerpnięte z sieci). Odpowiedzi wpisujcie w komentarze, kto pierwszy odgadnie, albo będzie najbliżej prawdy wygrywa;)

G


Powodzenia!;)))




5 komentarzy:

  1. Kolorowe szkiełka - Mirosława Kareta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dobrze widzę? Udało mi się o włos?

      Usuń
    2. Moje książki tak, tak, tak! !!;)) przepraszam Cię że to tak trwa, ale ja nie włączam komputera od ohoho u jeszcze trochę. Teraz, kiedy już wiadomo, że to Ty wskoczysz do łóżka z Nabokovem poproszę o adres, ba który mam wysłać książkę; ) (może na maila: moja06@wp.pl)
      Gratuluję zwycięzcy i wszystkim dziękuję za zabawę - zdecydowały sekundy!

      Usuń
  2. To pewnie "Kolorowe szkiełka" , autorka Mirosława Kareta? :)

    OdpowiedzUsuń