Tak sobie myślę ... idzie do ....

Ufff tyle zgłoszeń do konkursu chyba jeszcze nigdy nie miałam;) Wpisywanie Waszych nicków dawno nie zajęło mi tyle czasu i stresu (żeby nie pomylić się i nikogo nie pominąć). Chyba mi się udało;). W tak wielkiej ilości zgłoszeń szanse maleją, to zrozumiałe ale są osoby, do których szczęście się uśmiecha. Dzisiaj jest to JULIA ORZECH!!!!!!!!!!!!!! Gratuluję;)






Dziękuję Wszystkim za zgłoszenia i zabawę!

P.S. Julia teraz poproszę Cię o adres do wysyłki książki, ponieważ nagroda ufundowana przez Wydawnictwo Literackie jest już u mnie (moja06@wp.pl).



10 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję;-)
    Pozdrowienia i miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAA!! HURRA!!! Udało się:)
    Strasznie się cieszę i dziękuję!
    wysłałam już maila z adresem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coz, zostaje mi zatem znow zrujnowac sie w empiku :)

    OdpowiedzUsuń