Kreativ Blogger Award po raz drugi:) i He loves my blog :)

Tak, tak ... znowu ta radość ... tym razem wyróżnienie przyszło od Vampire_Slayer. I choć wszystkie moje nominacje do KBA powinnam wrzucić w jeden worek (czyt. post) to we dwie - Vampire i ja - zdecydowałyśmy, że uznam to jako osobne odznaczenie i sprawię radość innym blogowiczom - odznaczając kolejnych siedmiu, oraz sobie - mogąc odznaczyć kolejnych siedmiu:)
Tak więc z ogromną radością przedstawiam kolejnych siedem blogów, które nominuję do Kreativ Blogger Award
Margo i Pierwszy milion nocy - bez słowa wyjaśnienia, bo Margo i koniec!
Kalio - bo dzięki Czytam więc jestem JESTEM!
maybe-or-not i niechmówiserce - to odkryty przeze mnie blog, który uderzył mnie szczerością!
Chihiro - bo pomimo czasowej niezgodności:) nadal pobudza moją wyobraźnię!
Pesy i Studenckie życie - za to, że ożywiła moje wspomnienia i za codzienną dawkę humoru!
Mała Mi - bo tak miło się rozmawia, bo potrafi zauważyć te małe rzeczy, które powodują życie radośniejszym:)
Zosik i Lekturki - za pełen profesjonalizm i za to, że milion razy przeczytam co napiszę .... a i tak popełniam błędy:)
Do tego chciałabym "oddać rykoszetem" nagrodę Vampire - bo lubię M. za to, że dzięki M. i Jej Wykredowanej przenoszę się wstecz o .... kilka ..... lat :) i komuś, do czyjego bloga nie mogę odnaleźć linka, a mianowicie do Sancheza - to dopiero były spostrzeżenia!
I teraz jeszcze raz chcę PODZIĘKOWAĆ Holdenowi za odznaczenie - o tak prawidłowo, oficialnie:)
DZIĘKUJĘ:)


... wiem, wiem ... złamałam wszelkie przepisy ... ale to było radosne łamanie przepisów:)

20 komentarzy:

  1. Dziękuję! :*
    Aaaaa i mi się coś przypchało natchnienie, niestety :( i o dziwo nie mam czasu na czytanie. To akurat bardzo dziwne

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, jest mi niezmiernie miło:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również jest miło bardzo, bardzo. :)
    Pesy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie dziekuje, jest mi niezmiernie milo! Owszem, czasem sie nie zgadzamy, ale najwazniejsze, ze umiemy rozmawiac, tak sadze. Na takich odmiennej perspektywie mozemy takze cwiczyc sztuke argumentacji :)
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za ten zaszczyt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki..tylko tak naprawdę to nie wiem czemu służą te wyróżnienia..to jakis konkurs? czy poprostu forma zaznaczenia,że dany blog się podoba? bo ja nie piszę,by się podobało tylko by wyrzucić z siebie pewne rzeczy by było lżej..prosze o uświadomienie mnie o co w tym chodzi..z góry dzięki,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka miła niespodzianka … ledwie chwila … i nie dość, że zakupy udane … to jeszcze TU czeka na mnie tyle komentarzy :)
    Zosiu :) co to za dziwny „stwór” to natchnienie … złośliwy jakiś. Jak ma się czas na czytanie to nie ma weny, jak trzeba – też nie ma weny, a jak człowiek nie musi, jak zajmie się czymkolwiek innym to myśli się pchają!
    Kalio to mi jest bardzo miło, że jestem z Wami!
    Margo – cmok :)
    Pesy :) nie przestawaj rozweselać, proszę!
    Chihiro też tak sądzę:) a z ćwiczeniem … tak, to fakt!
    Mała Mi ;)
    Maybe-or-not tak naprawdę to nie wiem czy ktoś by był w stanie to ogarnąć:) przecież wszyscy zasługujemy na nagrodę! A z podobaniem – to czasem tak jest - nie chcesz, a wychodzi inaczej. Aaaa właśnie to „wyrzucanie” mnie urzekło!

    Pozdrawiam Was Wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej! To już drugie wyróżnienie, naprawdę nie wiem co powiedzieć. Dwa! O kurczę. To poważna sprawa, aż dwa! :)
    Cieszę się ogromnie! Dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Vampire :))) to jesteśmy dwie, które tak się cieszą! HURRRAAA!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowałam, że drugą nominację też opublikuję :) Jeszcze raz wielkie dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ważne to mieć RADOCHĘ:)))))))) cmok:)))) ODWAŻNY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Holden ja to mam radochę ... zwykle nie z tego co trzeba:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. moni, pewnie mnie już nie pamiętasz, ale chcę powiedzieć, że wracam do blogosfery. I naturalnie dodaję Cię do linków. Znów będziesz miała mnie na głowie. ;) Pozdrawiam, Raija.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak nie pamiętam?! PAMIĘTAM! Przecież mam Cię w linkach cały czas:)Witam ponownie i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, dopiero teraz zauważyłam. :) Proszę zatem o zmianę adresu w linkach - teraz jestem na cudnie-paskudnie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Regulaminy są po to żeby je łamać :) ;)
    Ja też go trochę naciągnęłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń